Інтерактивна підлога BriolightS – це інтегрована система проекційного зображення та датчиків, які дозволяють взаємодіяти із проекційним зображенням на підлозі. Така підлога наповнює приміщення особливою атмосферою. Прилад поєднує найсучасніші спецефекти та інноваційні методики розвитку.
Фонові відео, 3D-моделі, звукові ефекти підлоги стимулюють до виконання вправ. Розроблені завдання та ігри сприяють одночасно фізичному, психологічному, комунікативномута інтелектуальному розвитку.Інтерактивна підлога BriolightSєефективним засобом в освіті та реабілітації. Подача інформації в наочній форміна інтерактивній підлозі помітно покращує запам’ятовування нових знань. Дітям, такий підхід подобається набагато більше і захоплює їх увагу.
Особливості
Унікальна оптична система з двома камерами, що непотребує постійних переналаштувань протягом року, якісне українське програмне забезпечення, що містить науково обґрунтовані методики, зручне управління,яскраве зображення, адаптація під електричні мережі, проектори з українським меню та системою швидкого вимкнення. Інтерфейс надає можливість створюватинабори ефектів з індивідуальними налаштуваннями для конкретного віку абоособливостей розвитку. Саме тому, інтерактивну підлогу BriolightSвикористовуютьу інклюзивних та реабілітаційних центрах, школах, дитячих садках, розважальнихта спортивних закладах.
Підлога BriolightS реалізовує декілька завдань:
Розвивальні:
- сприяє розвитку загальної моторики такоординації рухів;
- формування та розвиток комунікативних навичок;
- розвиток швидкості реакцій, гнучкості мислення.
Розвиток психічних процесів:
- сприймання;
- пам’яті;
- мислення;
- уваги та уяви.
Оздоровчі:
- покращення діяльності центральної нервової системи;
- сприяння нормалізації функціонування внутрішніх систем організму(наприклад, серцево-судинної системи);
- укріплення м’язів опорно-руховогоапарату.
Навчальні:
- вивчення мов та програмування.
Корекційні:
- підвищує мотивацію до руховоїактивності;
- формування та розвиток моторного планування;
- сприяє корекції властивостей сприймання (предметності, цілісності);
- розвитку когнітивних функцій (розвиток зорової та моторної пам’яті, розвиток наочно-дієвого танаочно-образного мислення);
- сприяє формуванню та розвитку навичок саморегуляціїдитини.
Виховні:
- вміння поважати партнерів по грі,встановлювати з ними доброзичливі взаємини та отримувати задоволення відспільної діяльності;
- формування особистісних якостей: самостійності,толерантності, чуйності, наполегливості та витримки у досягненні поставленоїмети.
Може використовуватись як індивідуально, так і для малої групи, з корекційною або розважальною метою, як самостійний інструмент або як частина загальної програми залежно від індивідуальних потреб.
Інтерактивне програмне забезпечення:
- бібліотека ефектів: 80 програм;
- плейлист з можливістю багаторазово дублювати та налаштовувати ефекти з бібліотеки, також формувати папки з групами ефектів(складність, швидкість, час гри, тощо);
- папки занять: можливість формувати власні папки з окремими наборами ефектів та налаштуваннями під певні групи дітей, або індивідуально під кожну дитину;
- ручне та автоматичне перемикання інтерактивних ефектів;
- функція «Руки окремо від ніг» – апаратна підтримка;
- ліцензія з необмеженим строком використання програмного забезпечення;
- мова інтерфейсу та ефектів: українська;
- 3D-об’єкти, анімації та відео-контент в інтерактивних ефектах;
- технологія не вимагає переналаштувань протягом року.
Характеристики
- розмір проекції від 1,5 х 2 метрів;
- відтворення кольорів: 1.07 мільярдів;
- тривалість роботи лампи: до 12 000 годин (еко-режим);
- функція миттєвого вимикання проектора;
- комунікації: LAN RJ45, HDMI та VGA, Audio 3.5 Jack, USB, Wifi.
Сучасне українське устаткування сприяє розвитку великої та дрібної моторики, загальної рухливості, розвиває мислення, фантазію, координацію, а також включає елементи сенсорно-тактильної терапії. Дає можливість покращити якість реабілітаційного процесу, урізноманітнити корекційну психолого-педагогічну роботу, підвищити мотивацію дітей до навчання.Контент у формі гри робить виконання завдань невимушеним та захопливим процесом, як для дітей, так і для дорослих.